FacebookПідписатися на RSS

МАТЕМАТИКУ ВИВЧАЙ СМІЛИВО З LEGO!

Створення ігрових ситуацій на уроках математики підвищує інтерес до предмету, вносить різноманітність, емоційне забарвлення у навчальну роботу, знімає втому, розвиває кмітливість і спостережливість. Великі можливості у цьому сенсі мають уроки з використанням Лего-6 цеглинок. Сьогодні в цьому могли переконатися педагоги ліцею на відкритому уроці в 3-А класі на тему: «Повторення вивченого матеріалу з теми «Нумерація трицифрових чисел», проведеному Аллою Райниш.
Вміло використовуючи ігрові ситуації та LEGO, вчитель пов’язала етапи уроку та математичний матеріал дохідливо, доступно, зрозуміло і цікаво. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO, діти усно рахували, повторювали співвідношення між одиницями вимірювання величин, порівнювали величини та виконували дії з ними, конструювали розв’язання задачі на спільну роботу, передавали свій настрій, оцінювали роботу однокласників та власну роботу і, навіть, відпочивали. Використання LEGO дозволяло вчителю здійснювати зворотний зв’язок, індивідуальний підхід до кожного учня та оцінювати роботу, враховуючи само та взаємо оцінювання учнями. Запрошені колеги старшої школи із захопленням та здивуванням споглядали і оцінювали такі широкі можливості LEGO.
Застосування LEGO-технології на уроках математики сприяє здійсненню комплексного розвитку молодших школярів, формуванню в них цілісної картини світу, розвитку конструктивних навичок, уявлення про просторові відношення, геометричні фігури, числа, арифметичні дії, симетрію тощо. Робота з освітніми конструкторами LEGO дозволяє учню початкової щколи у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості.

/Files/images/2021-2022/IMG_5196.JPG /Files/images/2021-2022/IMG_5192.JPG /Files/images/2021-2022/IMG_5207.JPG /Files/images/2021-2022/IMG_5211.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 196