Підписатися на RSS
/Files/images/DSCN7104.JPGЗаступник директора з навчально-виховної роботи Зелінська Л.М.,організатор гри "Що, де, коли?" /Files/images/DSCN7115.JPGКоманди-учасники гри: команда вчителів "Флешка" та учнів 10-А класу/Files/images/DSCN7135.JPGВболівальники команди вчителів

Методичний тиждень
«Реалізація принципу наступності між початковою та середніми ланками – необхідна умова забезпечення якості шкільної освіти».

У четвер, 10 жовтня, у Рожищенському НВК №4 відбулось засідання Школи становлення молодого педагога (ШСМП) з питання «РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ». На засідання були запрошені молоді педагоги НВК, їх наставники та адміністрація школи. Засідання проходило у формі семінару-тренінгу.

Після знайомства та вступної частини розпочався безпосередньо тренінг, у ході якого розглядались як теоретичні питання, озвучені керівником ШСМП, заступником директора з навчально-виховної роботи Зелінською Л.М., так і практична робота вчителів у групах. Присутні розглянули питання педагогічної майстерності педагогів та її елементів, створили вчительський міні-проект під назвою «Сучасний вчитель», який мали змогу порівняти з учнівським проектом «Класний учитель», ознайомились з основними критеріями оцінювання роботи педагога та взяли участь у колективній творчій справі «Орієнтири у роботі сучасного вчителя».

Завершився тренінг побажанням та порадами молодим педагогам у формі емоційного ланцюжка. Присутні педагоги отримали не лише хороші рекомендації для роботи з дітьми, але й позитивний настрій.

Серед проблем, що виникають у загальноосвітній школі, однією з найважливіших є проблема наступності між ступенями освіти. І перш за все − наступності між початковою й основною школою. Багато фахівців-психологів і педагогів в Україні та інших країнах вважають, що саме тут знаходиться той складний вузол, від способів розв’язання якого залежить значною мірою доля всієї середньої освіти. Зважаючи на актуальність даної проблеми та з метою ознайомлення педагогічного колективу з надбанням вчителів закладу у використанні інноваційних технологій навчання й виховання в дії, покращення реалізації принципу наступності між початковою та основною школою, підвищення педагогічної грамотності учителів з питання зв’язку навчального матеріалу у початковій та середній ланках, підвищення ефективності уроків з 8 по 12 грудня 2014 року в НВК №4 було проведено методичний тиждень «Реалізація принципу наступності між початковою та середніми ланками – необхідна умова забезпечення якості шкільної освіти».

Розпочався методичний тиждень із засідання науково-методичної Ради для керівників творчих груп. В рамках тижня на високому науково-методичному рівні було проведено 6 відкритих уроків: урок математики у 4-А класі (вчитель Райниш А.В.), урок з предмету “Я і Україна” у 4-Б класі (вчитель Мороз Т.В.), урок розвитку зв'язного мовлення у 4-В класі (вчитель Матейко Л.С.), урок математики у 5-А класі (вчитель Романюк В.Є.), урок української мови у 5-А класі (вчитель Ковальчук М.О.), урок історії у 5-Б класі (вчитель Сегеда О.С.). Крім того, протягом тижня заступником директора з навчально-виховної роботи Зелінською Л.М. було проведено методичну оперативку «Аналіз навчальних програм щодо забезпечення принципу наступності при вивченні математики», брифінг «Трибуна вільних думок», педагогічний міст «Проблеми наступності у вивченні української мови в початковій і середній школі». У даних методичних заходах взяли активну участь директор НВК №4 Ю.М. Яблонський, заступники директора Рожнюк Г.О., Степанюк В.В., Тананайко О.Г., педагоги з кафедр початкових класів, математики, української мови, суспільних наук. Учасниками даних методичних заходів було вироблено рекомендації для вчителів, які працюють у 4-их, 5-их класах.

Засідання Школи становлення молодого педагога НВК №4

У четвер, 10 жовтня 2015 року, у Рожищенському НВК №4 відбулось засідання Школи становлення молодого педагога (ШСМП) з питання «РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ». На засідання були запрошені молоді педагоги НВК, їх наставники та адміністрація школи. Засідання проходило у формі семінару-тренінгу.

Після знайомства та вступної частини розпочався безпосередньо тренінг, у ході якого розглядались як теоретичні питання, озвучені керівником ШСМП, заступником директора з навчально-виховної роботи Зелінською Л.М., так і практична робота вчителів у групах. Присутні розглянули питання педагогічної майстерності педагогів та її елементів, створили вчительський міні-проект під назвою «Сучасний вчитель», який мали змогу порівняти з учнівським проектом «Класний учитель», ознайомились з основними критеріями оцінювання роботи педагога та взяли участь у колективній творчій справі «Орієнтири у роботі сучасного вчителя».

Завершився тренінг побажанням та порадами молодим педагогам у формі емоційного ланцюжка. Присутні педагоги отримали не лише хороші рекомендації для роботи з дітьми, але й позитивний настрій.

Психолого-педагогічний семінар - практикум

Відповідно до плану роботи НВК на 2014-2015 н.р., згідно плану методичної роботи, плану роботи динамічних груп 23 жовтня у Рожищенському НВК №4 відбувся психолого-педагогічний семінар для членів Школи становлення молодого вчителя на тему «Психолого-педагогічні аспекти формування позитивного спілкування педагогів та учнів школи».

У роботі семінару взяли участь молоді педагоги НВК, їх наставники, психолог школи та члени адміністрації. В ході семінару, у його теоретичній частині, молоді педагоги ознайомились з інформацією про стилі спілкування педагога та учнів, про стилі роботи вчителя. У практичній частині присутні мали змогу попрацювати за інтерактивними методиками: у парах визначали належність певних фраз до стилю спілкування та обіграли вказану ситуацію; у групах з’ясовували, який стиль спілкування є найефективнішим на прикладі вправи «Побачення»; методом «мозкового штурму» визначали 10 характеристик демократичного вчителя./Files/images/sdfg.jpg

Семінар пройшов у теплій та дружній атмосфері. Учасники прийшли до висновку, що «Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування…»

Підсумки Міжнародного природничого інтерактивного учнівського конкурсу "Колосок" у 2013-2014 н.р. у Рожищенському НВК №4

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту України від 29.12.2011 № 1561 „Про затвердження Положення про Міжнародний інтерактивний природничий конкурс „КОЛОСОК”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 січня 2012 року за № 86/20399, 22 листопада 2013 року відбувся перший, а 11 квітня 2014 року – другий етап Міжнародного інтерактивного природничого учнівського конкурсу „КОЛОСОК” для учнів 1–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. У цьому конкурсі взяли участь понад 677 тис. школярів, серед них 13125 - школярів Волинської області.

Нашу школу на цьому конкурсі гідно представили 105 учасників. Відповідно до листа МОН від 03.06.2014 №2/2-14-812-14 наш Рожищенський НВК №4 за результатами конкурсу увійшов до десятки закладів-лідерів популяризації природничих наук.

Кiлькiсть переглядiв: 148

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.