Наші традиції
Раз добром зігріте серце ввік не охолоне
Тарас Шевченко
Милосердним повинен бути не тільки той, кому довелося зазнати скрути. Милосердя до ближнього, до матері, до дитини, до знайомих людей ніколи не повинно згаснути і затьмаритися.
На базі Рожищенського НВК №4 працює учнівський загін «Волонтер». Робота загону тісно пов’язана з загальношкільними напрямками виховання: морально-етичним, національно-патріотичним, екологічним.
Волонтери школи підтримують тісні зв’язки з фондом Червоного Хреста. Протягом року діє організована волонтерами акція «Милосердя», під час якої проводиться збирання речей для малозабезпечених сімей. До цієї акції приєднуються і вчителі школи. Нещодавно члени учнівського самоврядування передали у фонд дитячі речі та іграшки. «Ми надіємося, що наші подарунки стануть у пригоді та принесуть людям хвилини радості,- так запевнили учні 7-А класу. – Потрібно творити добро, бути милосердними до тих, хто поруч, кому потрібна наша допомога ».
Волонтери не отримують заробітної плати, проте вони мають дещо інше - розвиток власних здібностей, моральне задоволення, відчуття власної необхідності тим , хто потребує допомоги, відчуття, що вони приносять користь, отримують нові знання.
Скільки в світі волонтерів, стільки і мотивів безкоштовної роботи.
Учні 7-А класу
Рожищенського НВК №4
Конкурс, який надихає
Кожна дитина – це особистість. ЇЇ бажання – самоствердитись, самовиразитись. Кожен учень прагне привернути до себе увагу з боку однокласників, вчителів, громадськості; довести, що він щось вміє, показати, що він щось може. І саме такі конкурси, як «Кенгуру», дають змогу учням це зробити. Адже проявити своє вміння логічно мислити, міркувати, розв’язувати можна не лише під час уроків, але й під час масових інтелектуальних заходів, конкурсів, олімпіад. Якщо в олімпіадах можуть взяти участь лише кращі із кращих, то у таких конкурсах, як «Кенгуру», може взяти участь кожен. Разом з тим, такі конкурси дають учням можливість спробувати свої сили, перевірити свої знання, проконтролювати свої уміння та навички; розвивають логічне мислення, сприяють вихованню самостійності, спонукають дитину бути кращою, досягти результатів, якщо не сьогодні, то обов’язково у майбутньому, отже, є потужним мотиваційним двигуном.Проведення математичного конкурсу «Кенгуру» у нашій школі вже стало традицією. З року в рік зростає кількість його учасників. Безпосередньо перед конкурсом діти працюють над оформленням приміщень, у яких розмістяться у день конкурсу: готують плакати, надувають кульки, інше. Цього ж року проведенню свята «математиків – кенгурят» передував шкільний конкурс на кращий вірш про «Кенгуру», кращу листівку з нагоди його проведення. Чого тільки не придумали наші учні? Ось деякі шедеври, що вийшли з-під їх пера:
Кожна дитина – це особистість. ЇЇ бажання – самоствердитись, самовиразитись. Кожен учень прагне привернути до себе увагу з боку однокласників, вчителів, громадськості; довести, що він щось вміє, показати, що він щось може. І саме такі конкурси, як «Кенгуру», дають змогу учням це зробити. Адже проявити своє вміння логічно мислити, міркувати, розв’язувати можна не лише під час уроків, але й під час масових інтелектуальних заходів, конкурсів, олімпіад. Якщо в олімпіадах можуть взяти участь лише кращі із кращих, то у таких конкурсах, як «Кенгуру», може взяти участь кожен. Разом з тим, такі конкурси дають учням можливість спробувати свої сили, перевірити свої знання, проконтролювати свої уміння та навички; розвивають логічне мислення, сприяють вихованню самостійності, спонукають дитину бути кращою, досягти результатів, якщо не сьогодні, то обов’язково у майбутньому, отже, є потужним мотиваційним двигуном.Проведення математичного конкурсу «Кенгуру» у нашій школі вже стало традицією. З року в рік зростає кількість його учасників. Безпосередньо перед конкурсом діти працюють над оформленням приміщень, у яких розмістяться у день конкурсу: готують плакати, надувають кульки, інше. Цього ж року проведенню свята «математиків – кенгурят» передував шкільний конкурс на кращий вірш про «Кенгуру», кращу листівку з нагоди його проведення. Чого тільки не придумали наші учні? Ось деякі шедеври, що вийшли з-під їх пера:
1)Кенгуру – веселе свято,
Нас зібралось тут багато.
Малюк, школярик, юніор, кадет
–До перемоги всі вперед.
Цілий рік ми працювали,
Щодня мозок тренували.
Задачі, ребуси, кросворди чи шаради
-Усе ми розв’язати раді.
Чи на парність, чергування,
Розрізання, накладання – всі задачі ми розв’яжем враз
І покажем «вищий клас».
2)Веселий конкурс – «Кенгуру»
Збирає нашу дітвору.
З посмішкою ми біжимо,
Бо всі на конкурс спішимо.
Свої уміння ми покажем,
Задачі різні ми розв’яжем,
Бо математика – це клас!
Хутчіш приєднуйся до нас!
Молодша вікова група природничого конкурсу «Колосок»
Змагання, у якому немає переможених
Стало вже доброю традицією щорічне проведення у нашому НВК Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок», який зараз проходить двічі на рік: восени і навесні. Мета цьогорічного весняного конкурсу – формування екологічної поведінки, вивчення природних багатств рідного краю та формування інформаційно-пізнавальних компетентностей. Найактивніші учасники конкурсу «Колосок» у нашій школі – учні 1-4 класів. 12 квітня 2013 року затишна актова зала НВК №4 зібрала аж 103 учасники весняного етапу даного конкурсу для його урочистого відкриття. З вітальним словом до дітей та їх педагогів виступила заступник директора Зелінська Л.М. Отримавши напутні слова, учасники конкурсу разом зі своїми наставниками розійшлись по різних кабінетах для виконання конкурсних завдань. Сподіваємось, що участь наших учнів у природничому конкурсі відзначатиметься не лише активністю, але й результативністю, адже серед наших дітей – багато власників Золотих та Срібних сертифікатів у минулих роках.Природничий конкурс «Колосок» є одним з тих змагань, у якому немає переможених. Адже участь у ньому вже є перемогою, перемогою над собою, над байдужістю. Це перемога бажань більше знати, вміти. То ж вперед, за новими знаннями!
Організатори "Колосок", вчителі НВК №4Учасники "Колосок" 2013