FacebookПідписатися на RSS

НОВИНИ З МЕТОДИЧНОЇ ДЕКАДИ

Впродовж методичної декади вчителі школи мали змогу відвідати 6 відкритих уроків на різних кафедрах.

- 13 лютого – день кафедри математичних дисциплін. Вчителі відвідали урок інформатики у 9-Б класі на тему «Векторний графічний редактор. Особливості побудови і опрацювання векторних зображень.», вчитель: Кадушкна Т.П., та розглянули питання використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою актуалізації пізнавальної діяльності учнів;

/Files/images/2018-2019/IMG-0c4c85cc48f286eac94fcc7d6bb943da-V.jpg

- 15 лютого – день кафедри суспільних дисциплін. Вчителі відвідали урок історії України у 7-А класі на тему «Утворення Галицько-Волинської держави», вчитель: Павлюк Л.В., та розглянули питання використання комп’ютера як наочного посібника при вивченні нового матеріалу;

/Files/images/2018-2019/IMG_20190215_124447.jpg

- 18 лютого –день кафедри природничих дисциплін з проблеми «Використання ІКТ як засобу мотивації до вивчення природничих дисциплін». Вчителі природничих дисциплін відвідали інтегрований захід з хімії та географії для учнів 8-АБ класів «Вода – речовина, вода – стихія», підготовлений вчителем хімії - Новосад В.О., вчителем географії- Гошиною Л.Я.;

/Files/images/2018-2019/IMG_20190218_122116.jpg

- 19 лютого – день кафедри вчителів початкових класів. Вчителі початкових класів з’ясували питання «Використання ІКТ як ефективного засобу забезпечення продуктивності уроку», відвідали відкритий урок літературного читання у 4-В класі на тему «Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Леся Українка, казка «Біда навчить». Вчитель: Матейко Л.С.;

/Files/images/2018-2019/viber image 2019-02-22 , 10.28.08.jpg

- 20 лютого - день кафедри вчителів іноземної філології. Вчителі іноземних мов відвідали урок німецької мови у у 5-Б класі на тему «Одяг», вчитель: Сасовська Н.М., та розглянули питання використання комп’ютера як тренажера у процесі закріплення вивченого матеріалу;

/Files/images/2018-2019/IMG_20190220_115551.jpg

- 21 лютого – день кафедри вчителів української філології. Вчителі української мови та літератури відвідали урок української літератури у 9-А класі на тему «Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості у поемі «Сон» Т.Г.Шевченка. Сатиричний характер поеми». Вчитель: Ковальчук М.О., переконавшись у зручності використання презентації до уроку як форми трансляції матеріалу при вивченні нової теми.

/Files/images/2018-2019/20190221_103746.jpg

Презентаційні уроки були підготовлені та проведені на високому науково-методичному рівні. На уроках вчителями продемонстровано використання різних методів -як традиційних, так і інноваційних, задля підвищення ефективності і результативності уроку. Поряд з традиційними вдало використовувались інформаційні технології, мультимедійні, на що робився акцент при виборі тематики методичної декади, поєднувались різні форми організації навчальної діяльності школярів; вчителями зосереджено увагу на використання інформаційно-комп’ютерних технологій на різних етапах уроку. Комп’ютер використовувався як засіб трансляції нового матеріалу, як форма подачі наочності, як тренажер у процесі закріплення, як засіб пошуку інформації, як засіб перевірки та контролю знань учнів. Добір вчителями завдань до уроків був спрямований на розвиток пізнавальної активності школярів, їх самостійності, формування життєвих компетентностей, на розвиток мотивації до навчання як необхідної складової уроку. Для досягнення результативності уроку використовувались різноманітні прийоми розвитку пізнавальних мотивів: шляхом проведення бесіди; шляхом створення проблемної ситуації; шляхом використання технології «Незакінчене речення»; шляхом використання творчих завдань; шляхом використання під час уроку художньої або науково-популярної літератури; шляхом створення ситуації успіху; шляхом цілісного підходу до навчання через організацію:
· навчальної діяльності під керівництвом вчителя;
· самостійної навчальної діяльності;
· самоосвітньої діяльності учнів;
шляхом екстраполяції (прогнозування, уявлення, переносу знань, умінь в іншу ситуацію); шляхом використання різних за формою ігор та ігрових ситуацій; шляхом використання прийомів роботи з текстом.
Варто відмітити вдале використання вчителями мультимедійних засобів з метою інтенсифікації навчально-виховного процесу, стимулювання розвитку мислення та уяви учнів, збільшення обсягу навчального матеріалу для творчого засвоєння і використання його учнями, формування дослідницьких, пошукових умінь, зацікавлення учнів та їх позитивного ставлення до навчання. З метою урізноманітнення форм подання інформації, навчальних завдань на уроці і як засіб моделювання використовувалась смарт-дошка вчителями Кадушкіною Т.П., як засіб подачі інформації, відображення композиційної структури уроку вчителями Ковальчук М.О., Матейко Л.С., Сасовською Н.М., як аудіо та візуально-спостережний засіб вчителями Павлюком Л.В, Сасовською Н.М., Новосад В.О., Гошиною Л.Я., Матейко Л.С.

/Files/images/2018-2019/20190221_112921.jpg

/Files/images/2018-2019/20190221_105300.jpg

/Files/images/2018-2019/20190221_105254.jpg

/Files/images/2018-2019/IMG_20190215_131347.jpg

/Files/images/2018-2019/IMG_20190220_115616.jpg

/Files/images/2018-2019/IMG_20190220_120943.jpg/Files/images/2018-2019/viber image 2019-02-22 , 10.28.02.jpg

/Files/images/2018-2019/viber image 2019-02-22 , 10.27.56.jpg

/Files/images/2018-2019/viber image 2019-02-22 , 10.04.14.jpg

/Files/images/2018-2019/viber image 2019-02-22 , 10.04.41.jpg

/Files/images/2018-2019/IMG_20190218_114545.jpg

/Files/images/2018-2019/IMG_20190218_114801.jpg

/Files/images/2018-2019/IMG_20190218_115134.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 497